Friday, April 23, 2010

跟老师吵架 记

*pick up weiyu's book and flip*
*weiyu already finish marking without checking answers*
我知道你抄答案!不过你跟我检查才改!
*DAMN HER!*
老师!我澄清一下!我是自己做的!没有抄答案的!!
*没话好说*

Woi! Kenapa kosong? Takde tick?!
*silent*
*lazy to quarrel with you HEH!!*
Cakap cakap cakap! Tak semak!!
*take away my personal notebook on my table, walk away proudly*
*angry, feel like wanna punch her on her face*
OMG!!! ITU BUKU NOTA SAYA SENDIRI LOH!!!
*O.o??*
*wow!*
*whispering*
*turn back angrily*
老师!!
那个是我自己的notebook咯!
我放在桌子上罢了咯!
都没有用!
你没有用酱你刚才在做么?!
讲话是吗?
*take my workbook and check*
你看!
都没有改到!
kosong 的!!
我没有改并不代表我没有检查咯老师!!!
*checking my workbook see if I have done the exercises or not*
*sad case for her, I have done it all*
*nothing to talk*
Errr...酱...做么没有改?!
老师!
我检查了一次过才改不能meh?!
*speechless*
*flipping my PERSONAL notebook and shaking head*
写mai这些东西...
*我写什么要你批准meh现在?!*
AMARAN TERAKHIR ARH!!
*walk away "malu-ly"*

She continue writing in front.
I continue scolding at the back...
怎样?
我的书是给你动的啊?!
给你污染的么?!
拿我书乱翻!
侵犯我的隐私权!
>:p

I think maybe she heard what I said so she continue scolding...
我跟你们讲!
你们成绩虽然是最好的!精英班!
不过你们一点都不会尊师重道!!
反而后面班的更懂得怎样尊敬老师们!
你们不要做没有家教的学生!
好像有父母生没有父母教酱!

不要侮辱我父母咯!!

我跟你们讲过了,你们谁不要上我的课全部可以出去!
别人要上的!
不要打扰人家!
你们学尊重老师一下咯!
现在我讲的改次你出去社会工作了就知道我讲的
很有道理
因为我是过来人。
BLABLABLA Loads of her "大道理"。

weiyu
teacher
me
class
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
好,算了!
可能她今天心情就不好。
不过请你不要把情绪带到班上!
因为我不是你的发泄品!
不过看在你 “可能心情不好” 的份上,原谅你咯!
不过原谅你并不会忘记一切!
好啦,对不起啦老师。
语气重了点。。。
对不起咯
(>.<)


Thanks Weiyu,
Keten,
Kahyan,
Yingki,
Sooksan.
Love always!






No comments:

Post a Comment